Články Komentáře

Stavařov » Dění v domě, Závady a opravy » Hlášení závad: voda

Hlášení závad: voda

Do komentářů tohoto článku hlašte závady na vodoinstalaci v domě. Jakmile problém nahlásíte, bude samospráva informována e-mailovou zprávou a začne problém řešit. Informace o vyřešení problému dostanete formou odpovědi na váš komentář.

Hlášení závad mohou provádět pouze přihlášení uživatelé. Přihlašte se prosím.
Autor

Vloženo k: Dění v domě, Závady a opravy · Štítky:

37 odpovědí k "Hlášení závad: voda"

  1. jakub.severa.pce@seznam.cz napsal:

    Při puštění teplé vody malý tlak! Severa vchod 85

    1. Jan Novotný napsal:

      Nejspíš se jedná o toto: https://www.vakpce.cz/novinky/havarie-privadec-vody-dn-600

      Čert ví, jestli nám to nemohlo zanést filtry. Ale je možné, že ten tlak bude nižší ve větší oblasti Pardubic.

      1. Jan Novotný napsal:

        Četl jste tu informaci od VAK? Opakuji zde: „Oznamujeme občanům města Pardubice, že dne 25.12.2023 došlo k havárii přivaděče vody DN 600 do města Pardubic. Z důvodu zvýšených prutoků se po celém městě mohou objevovat zákaly vody. Oprava havárie bude probíhat dne 26 a 27.12.2023. Děkujeme za pochopení.“ … dnes je 26.12.

  2. tata1963 napsal:

    DOBRÝ VEČER STÁLE NETEČE TEPLÁ VODA VE VEČERNÍCH HODINÁCH.TRVÁ TO BEZMÁLA 14 DNÍ. JE TŘEBA ZJEDNAT NÁPRAVU.JEN SE DIVÍM, ŽE TO NIKOMU JINÉMU NEVADÍ.A PLATÍME STUDENOU VODU ZA CENU TEPLÉ. S POZDRAVEM ČERVENY-

  3. karel.kroulik napsal:

    Opět přestává téct večer teplá voda!

  4. karel.kroulik napsal:

    V posledních dnech opět přestává téct večer teplá voda!

  5. karel.kroulik napsal:

    V posledních dnech přestává téct večer teplá voda.

    1. Tomaš Zavřel napsal:

      Stále se to neřeší. Dnes dopoledne opět neteče teplá voda? Žádná odpověď. Jak se to vůbec bude řešit

      1. Jan Novotný napsal:

        Dobrý den, psal jsem si dnes s paní Topolskou a podle informací, které mi poslala se to už nějakou dobu řeší. V domě se nedávno měnily v technickém patře kohouty za nové, proběhlo čištění výměníku a problémy, které byly v ostatních vchodech jsou již snad vyřešené. Zbývá dořešit vchod 91. Podle informace paní Topolské, tak p. Topolský si s p. Červeným volal a řeší to spolu. Historicky víme, že za podobnými problémy může být i protékající termostatická baterie v některém z bytů (to byl např. můj případ před několika lety). Sice máme před každým vodoměrem nainstalované zpětné klapky, které by tomu měly zabraňovat, tak i ty bohužel zarůstají a přestávají po nějaké době fungovat. Tj. bude nutné obejít i všechny sousedy ve vašem vchodě a toto prověřit – možná se nám podaří něco vyčíst ze statistik vzdáleně odečítaných měřidel. Jistě chápete, že toto se nedá vyřešit úplně ze dne na den. Ideální bude zavolat přímo paní Topolské nebo p. Topolskému a informovat se na aktuální stav řešení. Díky za pochopení.

  6. Hervertova7 napsal:

    Dobrý den,
    zjistila jsem nefunkční vodoměr teplá voda kuchyň.
    Děkuji
    Hervertová

  7. Josef Kramář napsal:

    Dobrý den,
    zjistil jsem, že není funkční vodoměr na studenou vodu ve stoupačce na WC,
    89/4
    Děkuji
    Kramář J.

  8. cejkovi napsal:

    Dobrý den, při odečtu stavu vody jsem zjistil nefunkční vodoměr v kuchyni na teplé vodě. Byt 88/10. Čejka Pavel

  9. Vlastimil Kořínek napsal:

    Dobrý den.
    Při odečtu vodoměru teplé vody na WC(85/14)jsem zjistil, že je nefunkční.
    Kořínek Vlastimil

  10. Hervertova7 napsal:

    Dobrý den, prosím vás v kuchyni mi nejde vodoměr na teplou vodu. Děkuji Hervertova 90

  11. Jaroslava Zikmundová napsal:

    Dobrý den. Při odečtu vodoměru teplé vody jsem zjistila, že je nefunkční.
    Děkuji Jaroslava Zikmundová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, paní Zikmundová,
      dovoluji si sdělit, že výměna vadného vodoměru bude realizována
      ve Vašem byte 91/5 dne 17.1.2019 8.00 – 9,30 hod. MUSÍTE ZAJISTIT PŘÍSTUP DO BYTU.

      Dále je nutné s ohledem na pronajímání Vašeho bytu uvést AKTUALIZOVANÁ DATA VŠECH NÁJEMNÍKŮ, VČETNĚ DĚTÍ. (jméno příjmení
      a tel kontakt na nájemce, popř. e-mail)!!!

      p.s. Nutné nastavit v profilu – ANO byt se pronajímá a kontakt dle výše uvedeného!

      Jaromír Topolský, SVJ Stavařov

  12. Josef Kramář napsal:

    Dobrý večer, při zadávání odečtu vody jsem zjistila, že není funkční
    měřidlo teplé vody v kuchyni. Děkuji Kramářová (89/4)

  13. Jana Stará napsal:

    ve stoupačkách v kuchyni je orosený vodoměr na teplou vodu č.15.778473 vchod 85 č.bytu 7
    Jana Stará

  14. Jan Herman napsal:

    Dobrý den ,
    27.12. 2018 – nefunguje vodoměr teplé vody v koupelně .
    Byt č.1 vchod 90

    Herman

  15. jismisek napsal:

    Při odečtu jsem zjistil závadu na měřidle teplé vody na stoupačce v kuchyni. Nahlášeno paní Topolské.

  16. Zuzana Dušková napsal:

    Dobry den,v koupelne a v kuchyni prestaly fungovat meraky teple vody. Dekuji Duskova

  17. Helena Puhlovská napsal:

    Dobrý den v koupelně přestal fungovat měřič studené vody. Děkuji Puhlovská

  18. Eso-faltysovi napsal:

    Dobrý den, máme už několik let problém, že odvzdušňovací ventily topení jsou dotaženy směrem nahoru, takže při odvzdušňování voda stříká buď na zeď nebo se nedá zachytit do žádné nádoby. Prosím o opravu, dokud nezačne topná sezóna.
    Děkuji.
    Roman Faltys

  19. Petra Dvořáková napsal:

    Dobrý den. v našem bytě začíná prosakovat voda ze stoupaček v kuchyni. Po kontrole v bytě č 4 nad námi se jedná o odpadní trubku že které to začíná prosakovat. Někdy jsou slyšet, jak voda kape. Po chvíli kapaní přestane . Na stropě začíná být vidět mokré kolo. Děkuji Dvořák

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, havarijní služba odhalila netěsnost v trubce odpadu. Budete vyzváni ke spolupráci při opravě mezi byty p. Boštíka a p. Dvořáka.
      Děkuji J.T.

  20. Aneta Nolde napsal:

    V 91 dosti dlouho trvá, než začne téct teplá voda na stoupačkách v koupelně. Někdy nedoteče vůbec, nebo jen vlažná.

    1. Jan Novotný napsal:

      Ve vchodě 89 jsem řešil něco podobného (sousedé si stěžovali) a pak jsem zjistil, že mám poškozenou termostatickou baterii a studená voda se u mě ve stoupačkách přes baterii tlačí do vedení teplé vody.

      Nemá někdo ve vchodě 91 pod vámi nebo nad vámi termostatické baterie? Dá se to zjistil podle toho, že se točí vodoměry i když žádná voda puštěná není.

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, instalace vadné termostatické baterie, která tlačí do teplé vody studenou nebo obráceně se musí prověřit jako první. Dále možné ucpání nebo zastavení cirkulace po výměně ventilů. J.T.

      P.S. Honzo, můžu tě poprosit projít celou stoupačku pana Noldeho.
      Děkuji JAROMÍR TOPOLSKÝ

      1. Jan Novotný napsal:

        V pátek se u p. Nolde zastavím a zkusíme to projít. Snad zastihneme všechny sousedy nad/pod doma.

  21. David Scháněl napsal:

    Dobrý den, dnes neteče teplá voda. není nějaká odstávka? Děkuji Scháněl

  22. an.fial napsal:

    zdá se, že měřič teplé vody v kuchyni přestal měřit (90/11)

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Fialová, budete kontaktována servisem SBD tento týden. Měřiče vody jsou v záruce, Reklamace již nahlášena. SVJ J.T.

  23. Josef Kramář napsal:

    Dobrý den,
    chtěla bych nahlásit poruchu na měřáku teplé vody v kuchyni.(89/4)

    Děkuji Kramářová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Krámařová,
      již jsem to zjistil z kontrolního výpočtu a byl nucen nastavit odběr z minulého roku. Vodoměry se budou všechny měnit do 30 dnů. Topolský

  24. Marie Hebká napsal:

    Dobrý den, opět nám v koupelně nefunguje měřič teplé vody. Nevím, proč se to děje. Nic tam neděláme, pouze chodím zapisovat stav. Snad špatné měřiče? Nebo rekonstrukce nad námi? Děkuji Hebká.

  25. Jaromír Topolský napsal:

    Ahoj Honzo,
    závada to není, pouze nájemníci p. Kouřima nenahlásili samosprávě vyplavení sklepních prostor vodou ze své koupelny. Situaci řeším s majitelem bytu. Nájemníci byli upororněni, že vyplavení je nutné hlasit SA.
    J.T.

  26. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodě 89 v kolárně naproti zadním vchodu pravděpodobně prosakuje voda z vodovodního potrubí nebo z odpadu. Přes celou délku kolárny je mokrá stěna a je i kaluž na podlaze.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..