Stavařov » Dění v domě, Závady a opravy » Hlášení závad: voda
Hlášení závad: voda
Do komentářů tohoto článku hlašte závady na vodoinstalaci v domě. Jakmile problém nahlásíte, bude samospráva informována e-mailovou zprávou a začne problém řešit. Informace o vyřešení problému dostanete formou odpovědi na váš komentář.
Hlášení závad mohou provádět pouze přihlášení uživatelé. Přihlašte se prosím.
Vloženo k: Dění v domě, Závady a opravy · Štítky: voda
29 odpovědí k "Hlášení závad: voda"
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
V posledních dnech přestává téct večer teplá voda.
Dobrý den,
zjistila jsem nefunkční vodoměr teplá voda kuchyň.
Děkuji
Hervertová
Dobrý den,
zjistil jsem, že není funkční vodoměr na studenou vodu ve stoupačce na WC,
89/4
Děkuji
Kramář J.
Dobrý den, při odečtu stavu vody jsem zjistil nefunkční vodoměr v kuchyni na teplé vodě. Byt 88/10. Čejka Pavel
Dobrý den.
Při odečtu vodoměru teplé vody na WC(85/14)jsem zjistil, že je nefunkční.
Kořínek Vlastimil
Dobrý den, prosím vás v kuchyni mi nejde vodoměr na teplou vodu. Děkuji Hervertova 90
Dobrý den. Při odečtu vodoměru teplé vody jsem zjistila, že je nefunkční.
Děkuji Jaroslava Zikmundová
Dobrý den, paní Zikmundová,
dovoluji si sdělit, že výměna vadného vodoměru bude realizována
ve Vašem byte 91/5 dne 17.1.2019 8.00 – 9,30 hod. MUSÍTE ZAJISTIT PŘÍSTUP DO BYTU.
Dále je nutné s ohledem na pronajímání Vašeho bytu uvést AKTUALIZOVANÁ DATA VŠECH NÁJEMNÍKŮ, VČETNĚ DĚTÍ. (jméno příjmení
a tel kontakt na nájemce, popř. e-mail)!!!
p.s. Nutné nastavit v profilu – ANO byt se pronajímá a kontakt dle výše uvedeného!
Jaromír Topolský, SVJ Stavařov
Dobrý večer, při zadávání odečtu vody jsem zjistila, že není funkční
měřidlo teplé vody v kuchyni. Děkuji Kramářová (89/4)
ve stoupačkách v kuchyni je orosený vodoměr na teplou vodu č.15.778473 vchod 85 č.bytu 7
Jana Stará
Dobrý den ,
27.12. 2018 – nefunguje vodoměr teplé vody v koupelně .
Byt č.1 vchod 90
Herman
Při odečtu jsem zjistil závadu na měřidle teplé vody na stoupačce v kuchyni. Nahlášeno paní Topolské.
Dobry den,v koupelne a v kuchyni prestaly fungovat meraky teple vody. Dekuji Duskova
Dobrý den v koupelně přestal fungovat měřič studené vody. Děkuji Puhlovská
Dobrý den, máme už několik let problém, že odvzdušňovací ventily topení jsou dotaženy směrem nahoru, takže při odvzdušňování voda stříká buď na zeď nebo se nedá zachytit do žádné nádoby. Prosím o opravu, dokud nezačne topná sezóna.
Děkuji.
Roman Faltys
Dobrý den. v našem bytě začíná prosakovat voda ze stoupaček v kuchyni. Po kontrole v bytě č 4 nad námi se jedná o odpadní trubku že které to začíná prosakovat. Někdy jsou slyšet, jak voda kape. Po chvíli kapaní přestane . Na stropě začíná být vidět mokré kolo. Děkuji Dvořák
Dobrý den, havarijní služba odhalila netěsnost v trubce odpadu. Budete vyzváni ke spolupráci při opravě mezi byty p. Boštíka a p. Dvořáka.
Děkuji J.T.
V 91 dosti dlouho trvá, než začne téct teplá voda na stoupačkách v koupelně. Někdy nedoteče vůbec, nebo jen vlažná.
Ve vchodě 89 jsem řešil něco podobného (sousedé si stěžovali) a pak jsem zjistil, že mám poškozenou termostatickou baterii a studená voda se u mě ve stoupačkách přes baterii tlačí do vedení teplé vody.
Nemá někdo ve vchodě 91 pod vámi nebo nad vámi termostatické baterie? Dá se to zjistil podle toho, že se točí vodoměry i když žádná voda puštěná není.
Dobrý den, instalace vadné termostatické baterie, která tlačí do teplé vody studenou nebo obráceně se musí prověřit jako první. Dále možné ucpání nebo zastavení cirkulace po výměně ventilů. J.T.
P.S. Honzo, můžu tě poprosit projít celou stoupačku pana Noldeho.
Děkuji JAROMÍR TOPOLSKÝ
V pátek se u p. Nolde zastavím a zkusíme to projít. Snad zastihneme všechny sousedy nad/pod doma.
Dobrý den, dnes neteče teplá voda. není nějaká odstávka? Děkuji Scháněl
zdá se, že měřič teplé vody v kuchyni přestal měřit (90/11)
Dobrý den paní Fialová, budete kontaktována servisem SBD tento týden. Měřiče vody jsou v záruce, Reklamace již nahlášena. SVJ J.T.
Dobrý den,
chtěla bych nahlásit poruchu na měřáku teplé vody v kuchyni.(89/4)
Děkuji Kramářová
Dobrý den paní Krámařová,
již jsem to zjistil z kontrolního výpočtu a byl nucen nastavit odběr z minulého roku. Vodoměry se budou všechny měnit do 30 dnů. Topolský
Dobrý den, opět nám v koupelně nefunguje měřič teplé vody. Nevím, proč se to děje. Nic tam neděláme, pouze chodím zapisovat stav. Snad špatné měřiče? Nebo rekonstrukce nad námi? Děkuji Hebká.
Ahoj Honzo,
závada to není, pouze nájemníci p. Kouřima nenahlásili samosprávě vyplavení sklepních prostor vodou ze své koupelny. Situaci řeším s majitelem bytu. Nájemníci byli upororněni, že vyplavení je nutné hlasit SA.
J.T.
Ve vchodě 89 v kolárně naproti zadním vchodu pravděpodobně prosakuje voda z vodovodního potrubí nebo z odpadu. Přes celou délku kolárny je mokrá stěna a je i kaluž na podlaze.