Články Komentáře

Stavařov » Dění v domě, Závady a opravy » Hlášení závad: voda

Hlášení závad: voda

Do komentářů tohoto článku hlašte závady na vodoinstalaci v domě. Jakmile problém nahlásíte, bude samospráva informována e-mailovou zprávou a začne problém řešit. Informace o vyřešení problému dostanete formou odpovědi na váš komentář.

Hlášení závad mohou provádět pouze přihlášení uživatelé. Přihlašte se prosím.
Autor

Vloženo k: Dění v domě, Závady a opravy · Štítky:

29 odpovědí k "Hlášení závad: voda"

  1. karel.kroulik napsal:

    V posledních dnech přestává téct večer teplá voda.

  2. Hervertova7 napsal:

    Dobrý den,
    zjistila jsem nefunkční vodoměr teplá voda kuchyň.
    Děkuji
    Hervertová

  3. Josef Kramář napsal:

    Dobrý den,
    zjistil jsem, že není funkční vodoměr na studenou vodu ve stoupačce na WC,
    89/4
    Děkuji
    Kramář J.

  4. cejkovi napsal:

    Dobrý den, při odečtu stavu vody jsem zjistil nefunkční vodoměr v kuchyni na teplé vodě. Byt 88/10. Čejka Pavel

  5. Vlastimil Kořínek napsal:

    Dobrý den.
    Při odečtu vodoměru teplé vody na WC(85/14)jsem zjistil, že je nefunkční.
    Kořínek Vlastimil

  6. Hervertova7 napsal:

    Dobrý den, prosím vás v kuchyni mi nejde vodoměr na teplou vodu. Děkuji Hervertova 90

  7. Jaroslava Zikmundová napsal:

    Dobrý den. Při odečtu vodoměru teplé vody jsem zjistila, že je nefunkční.
    Děkuji Jaroslava Zikmundová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, paní Zikmundová,
      dovoluji si sdělit, že výměna vadného vodoměru bude realizována
      ve Vašem byte 91/5 dne 17.1.2019 8.00 – 9,30 hod. MUSÍTE ZAJISTIT PŘÍSTUP DO BYTU.

      Dále je nutné s ohledem na pronajímání Vašeho bytu uvést AKTUALIZOVANÁ DATA VŠECH NÁJEMNÍKŮ, VČETNĚ DĚTÍ. (jméno příjmení
      a tel kontakt na nájemce, popř. e-mail)!!!

      p.s. Nutné nastavit v profilu – ANO byt se pronajímá a kontakt dle výše uvedeného!

      Jaromír Topolský, SVJ Stavařov

  8. Josef Kramář napsal:

    Dobrý večer, při zadávání odečtu vody jsem zjistila, že není funkční
    měřidlo teplé vody v kuchyni. Děkuji Kramářová (89/4)

  9. Jana Stará napsal:

    ve stoupačkách v kuchyni je orosený vodoměr na teplou vodu č.15.778473 vchod 85 č.bytu 7
    Jana Stará

  10. Jan Herman napsal:

    Dobrý den ,
    27.12. 2018 – nefunguje vodoměr teplé vody v koupelně .
    Byt č.1 vchod 90

    Herman

  11. jismisek napsal:

    Při odečtu jsem zjistil závadu na měřidle teplé vody na stoupačce v kuchyni. Nahlášeno paní Topolské.

  12. Zuzana Dušková napsal:

    Dobry den,v koupelne a v kuchyni prestaly fungovat meraky teple vody. Dekuji Duskova

  13. Helena Puhlovská napsal:

    Dobrý den v koupelně přestal fungovat měřič studené vody. Děkuji Puhlovská

  14. Eso-faltysovi napsal:

    Dobrý den, máme už několik let problém, že odvzdušňovací ventily topení jsou dotaženy směrem nahoru, takže při odvzdušňování voda stříká buď na zeď nebo se nedá zachytit do žádné nádoby. Prosím o opravu, dokud nezačne topná sezóna.
    Děkuji.
    Roman Faltys

  15. Petra Dvořáková napsal:

    Dobrý den. v našem bytě začíná prosakovat voda ze stoupaček v kuchyni. Po kontrole v bytě č 4 nad námi se jedná o odpadní trubku že které to začíná prosakovat. Někdy jsou slyšet, jak voda kape. Po chvíli kapaní přestane . Na stropě začíná být vidět mokré kolo. Děkuji Dvořák

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, havarijní služba odhalila netěsnost v trubce odpadu. Budete vyzváni ke spolupráci při opravě mezi byty p. Boštíka a p. Dvořáka.
      Děkuji J.T.

  16. Aneta Nolde napsal:

    V 91 dosti dlouho trvá, než začne téct teplá voda na stoupačkách v koupelně. Někdy nedoteče vůbec, nebo jen vlažná.

    1. Jan Novotný napsal:

      Ve vchodě 89 jsem řešil něco podobného (sousedé si stěžovali) a pak jsem zjistil, že mám poškozenou termostatickou baterii a studená voda se u mě ve stoupačkách přes baterii tlačí do vedení teplé vody.

      Nemá někdo ve vchodě 91 pod vámi nebo nad vámi termostatické baterie? Dá se to zjistil podle toho, že se točí vodoměry i když žádná voda puštěná není.

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, instalace vadné termostatické baterie, která tlačí do teplé vody studenou nebo obráceně se musí prověřit jako první. Dále možné ucpání nebo zastavení cirkulace po výměně ventilů. J.T.

      P.S. Honzo, můžu tě poprosit projít celou stoupačku pana Noldeho.
      Děkuji JAROMÍR TOPOLSKÝ

      1. Jan Novotný napsal:

        V pátek se u p. Nolde zastavím a zkusíme to projít. Snad zastihneme všechny sousedy nad/pod doma.

  17. David Scháněl napsal:

    Dobrý den, dnes neteče teplá voda. není nějaká odstávka? Děkuji Scháněl

  18. an.fial napsal:

    zdá se, že měřič teplé vody v kuchyni přestal měřit (90/11)

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Fialová, budete kontaktována servisem SBD tento týden. Měřiče vody jsou v záruce, Reklamace již nahlášena. SVJ J.T.

  19. Josef Kramář napsal:

    Dobrý den,
    chtěla bych nahlásit poruchu na měřáku teplé vody v kuchyni.(89/4)

    Děkuji Kramářová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Krámařová,
      již jsem to zjistil z kontrolního výpočtu a byl nucen nastavit odběr z minulého roku. Vodoměry se budou všechny měnit do 30 dnů. Topolský

  20. Marie Hebká napsal:

    Dobrý den, opět nám v koupelně nefunguje měřič teplé vody. Nevím, proč se to děje. Nic tam neděláme, pouze chodím zapisovat stav. Snad špatné měřiče? Nebo rekonstrukce nad námi? Děkuji Hebká.

  21. Jaromír Topolský napsal:

    Ahoj Honzo,
    závada to není, pouze nájemníci p. Kouřima nenahlásili samosprávě vyplavení sklepních prostor vodou ze své koupelny. Situaci řeším s majitelem bytu. Nájemníci byli upororněni, že vyplavení je nutné hlasit SA.
    J.T.

  22. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodě 89 v kolárně naproti zadním vchodu pravděpodobně prosakuje voda z vodovodního potrubí nebo z odpadu. Přes celou délku kolárny je mokrá stěna a je i kaluž na podlaze.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..