Články Komentáře

Stavařov » Dění v domě, Závady a opravy » Hlášení závad: ostatní

Hlášení závad: ostatní

Do komentářů tohoto článku hlašte závady, které se nedají zařadit do žádných ostatních kategorií. Jakmile problém nahlásíte, bude samospráva informována e-mailovou zprávou a začne problém řešit. Informace o vyřešení problému dostanete formou odpovědi na váš komentář.

Hlášení závad mohou provádět pouze přihlášení uživatelé. Přihlašte se prosím.
Autor

Vloženo k: Dění v domě, Závady a opravy

162 komentářů "Hlášení závad: ostatní"

  1. Daniel Hladík napsal:

    Dobrý den, chtěl bych nahlásit závadu na zavírači zadních dveří vchod 89. Dveře po samovolném uzavírání nezacvaknou úplně a tím pádem není zavřeno! Hrozí vykradení!
    Podle mne je zde potřeba udělat servis zavírače, dolití oleje atd. Popřípadě koupit nový.
    Děkuji Hladík

  2. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodě 91 (boční) je utržené Brano – dveře se nezavírají.

  3. Jakub Hurych napsal:

    Ahoj,
    Vchod 91 boční vchod se ulomilo brano a dveře nezavírají.
    Díky Jakub

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Jakube, brano je jiz 3 tydny objednano v SULKO, maji 30 dnu dodaci lhutu. J.Topolsky

  4. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodu 89 u zadních dveří přestalo fungovat čipové odemykání – nebere mi to ani jeden z čipů, které fungovaly a stále fungují na přední dveře. Elektřina do snímače jde – bliká žlutě. Po použití čipu se snímač odmlčí a pak zapípá 2x + blikne všemi 3 diodami najednou.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Honzo, dnes 8.9. opraveno. J.T.

  5. David Scháněl napsal:

    Ahoj Jardo, prosím ve vchodu č. 90 v patře -1 je prasklé zábradlí, když si to někdo neuvědomí a opře se může se něco stát. Děkuji David Scháněl

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Davide, je přislíbena oprava p. Urbanem z vchodu 90. J.T.

  6. Ladislava Novotná napsal:

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je nějaký důvod, proč v létě topíme. Jsme v posledním patře, necháváme otevřené přes léto radiátory, jak tu bylo svého času doporučováno a dnes jsme měli v ložnici teplý radiátor a vesele si přitápěli.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, paní Novotná, byl vyškolen nový pracovník na regulaci otopné soustavy, pokud budu dlouhodobě pracovně vytížen s pobytem mimo ČR a nebudu moci zajištovat tyto drobné úkony. J.T.

  7. karel.kroulik napsal:

    Dobrý de,
    poslední dobou nám jde slabě plyn. Má malý plamen a slabou výhřevnost.

  8. Jiří Bradáč napsal:

    Dobrý den,nejde zamknout zámek u dveří ke sklepům ve vchodě č.85.Děkuji Bradáč

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, FAB vložka zámku je zničená. Bude zatím demontováno. J.T.

  9. jakub.severa.pce napsal:

    Dobry večer. Vchod č.85. Zámek Fab u vhodových dveří nefunkční.( pří vsunutí klíče z venkovní strany nelze klíč vyndat.) zámek fab mezi spojovacími dveřmi mezi sklepy za výtahy nefukční. ( po zasunutí klíče nelze s klíčem otočit, z druhé trany lze. při zamčených dveřích se nelze ke sklepům dostat.)Děkuji za odstanění závad Severa Jakub

  10. Ladislava Novotná napsal:

    Dobrý den, máme rozbité brano u dveří u zadního vchodu – č. 88. Děkuji.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, děkuji za info, již objednáno nové ramínko samozavírače. Termín realizace opravy 24.2.2017. Jaromír Topolský

      1. Ladislava Novotná napsal:

        Děkuji. Super zpráva.:-)

  11. Martin Kocour napsal:

    Dobrý večer,
    dnes ráno mi v našem vchodě 85 nešly odemkout dveře z hlavní chodby do druhé chodby ke sklepům. Odpoledne jsem zkoušela klíč dcery a také neúspěšně. Nevím, co se zámkem je, v ostatních dveřích klíče fungují. Prosím o zjišťění a odstranění závady, abychom se dostali ke kolům a do velké sušárny k prádlu.
    Děkuji velice
    R. Kocourová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den pane Kocoure, fabka lze odemkout zcela korektně. Závada se neprojevila. Nemáte duplikáty klíčů, tam může být problém. J.T.

      1. Martin Kocour napsal:

        Dobrý večer, pane Topolský. Dnes klíč fungoval dobře, nevím, proč to včera nešlo. Děkuji za ochotu.
        R. Kocourová

  12. Radka Slávková napsal:

    Zdravíme,
    bylo možné zajistit nákup koštěte pro náš vchod č.p.86 na úklid schodů od sněhu, škrabákem to dělat nejde a schody jsou ted velmi kluzke. Slávková

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Radko,
      každý vchod má přiděleno hrablo a koště pro úklid. Tyto přostředky naleznete ve společných prostorách pod schody nebo v sušárně. J.T.

  13. Radka Slávková napsal:

    Zdravíme, hlásíme nefunkční zavírání bočních dveří vchodu 86. Pouhým zatlačením se dveře otevřou bez klíče. Slávková

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Radko,
      opět vylomeno ve vchodu 86 a 87 také zničen protikus zámku. Již opravovat nebudu. Objednal jsem magnetické zámky na klíčenky, které jsou bytelné.
      Děkuji za info.

  14. Marie Hebká napsal:

    Okolí našeho domu bude dle plánku velice krásné. Pokud ho i nadále nebude hyzdit domeček s rozházeným odpadem a často používaný kolemjdoucími jako náhradní WC – tady už jde o nemoc. I odkládání nadměrných věcí mimo popelnice není žádná krása. Snad by se to dalo řešit alespoň vrátky a uzavřením aby tam nechodili ti co tam nemají co dělat. Jinak děkuji všem co se starají o to aby se zde všem dobře žilo. Hebká

  15. Tomáš Hofman napsal:

    Zdravím, několikrát se mi stalo, že mi z chodníku podél kolejí F nečekaně vyjel cyklista těsně před auto. (mapa https://mapy.cz/s/ZSm4) Dalo by se tam dát třeba zábradlí, aby museli zpomalit, příp. slést z kola? Příp. návrh na jiné řešení? Díky

    1. Jan Novotný napsal:

      Toto se musí řešit s MO 2. Podle mě by to měl mít na starosti pan Tušl, případně se dá kontaktovat vedoucí odboru p. Řezanina. Kontakty: http://www.pardubice.eu/urad/mestske-obvody/mestsky-obvod-pardubice-ii-polabiny-cihelna/radnice/kontakty/ … s p. Řezaninou býváme v kontaktu. Můžu mu tento problém případně tlumočit.

      1. Jaromír Topolský napsal:

        Bylo by tobré to vyřešit vodorovným značením STOPKY na chodníku. Zábradlí učitě neprojde. nutné také místo nafotit se simulací stopky na chodníku pro realizační firmu. Honzo, prosím nafoť misto s návrhem řešení a pošli link komunikace na Ing. Řezaninu. Děkuji J.Topolský

        1. Jan Novotný napsal:

          Ok, nafotím to a s Řezaninou vykomunikuji. Mě se to párkrát taky stalo, ale jezdím tam pomalu a vždycky to dopadlo dobře. Nicméne nemusí tomu tak být napořád.

          Uvidíme, jak se k tomu na MO2 postaví. Budu dál informovat.

    2. Jan Novotný napsal:

      S MO2 jsem to vykomunikoval. Budou tam nainstalovány dva květináče tak aby to neomezilo otevírání dveří parkujících aut, ale zároveň to donutilo cyklisty / bruslaře / děti zpomalit a nevlítnout do silnice jako paka.

      Mělo by se odehrát v prvním zářijovém týdnu. Musím říct, že MO 2 nám funguje v tomto směru perfektně.

  16. Helena Puhlovská napsal:

    Dobrý den, ve vchodě 89 zatéká střešním otvorem. Voda byla jak na stropě tak na zemi. Prosím aby se na to někdo podíval. Děkuji Puhlovská.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Děkuji za info, bude opraveno. J.T.

  17. Jan Novotný napsal:

    Vloženo za paní Kalousovou:

    Ve vchodě č.85 je poškozený zámek u vchodových dveří (hlavní).Po odemknutí zámku nejde klíč ze zámku vyndat,vyloženě se s tím značnou dobu zápolí a je jen otázkou času,kdo si tam klíč ulomí.Děkujeme.Kalousová.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Závada je nahlášena. Výroba FAB zámku trvá bohužel 10 dnů. Zatím budou dveře odblokovány pro zamčení. J.T.

  18. Jakub Hurych napsal:

    Dobrý den. Chtěla bych konzultovat nedostačující vložky FAB v hlavních vchodových dveřích. Jelikož nám toto pondělí vykradli sklep, policie nám oznámila, že tyto dveře z jejich pohledu nejsou překážkou pro vstup do domu, tím pádem ani pro pojišťovnu a zámečník nám potvrdil, že je opravdu lze otevřít během okamžiku pomocí fólie. Nemaluji si, že bychom všichni zamykali, proto jako jedno řešení vidím např. samozamykací zámek, který se odemkne zevnitř pomocí kliky a zvenku pomocí klíče (pro uživatele se tedy nic nemění). Dveře jsou ale jinak stále zamčené a nelze je otevřít jiným způsobem. Tento druh by byl vhodný alespoň na zadní část domu, kde jsou dveře do sklepů a není zde takový pohyb lidí. Z přední části domu (od parkoviště) je tento typ zámku nepraktický kvůli odemykání telefonem z bytu, věřím ale, že řešení také existuje. Rozhodně to není tak vysoká investice pro ochranu majetku nás všech. Vloupání se stalo během dopoledne/poledne. Zloděj dobře věděl, že manžel neplánovaně a výjimečně odjel na starém kole a podle všeho má o našem domě přehled. Zámečník uznal, že šlo o profesionální práci. S pozdravem, Hurychová

  19. Hana Pánková napsal:

    Dobrý den, nevím, kde jinde se zeptat – jak je to s grilováním na balkoně?? Spolubydlící nám tu s příchodem tepla začíná zase podkuřovat, po příchodu z práce máme v celém bytě smrad, který pak větráme celý večer. Děkuji, Pánková

    1. Hana Pánková napsal:

      P.S. spolubydlícím myslím souseda.

  20. ivetasiruckova napsal:

    DOBRY DEN NEMOHLO BY SE ZATOPIT JE V BYTE HROZNA ZIMA

  21. Ladislava Novotná napsal:

    DObrý den,

    ve vchodu 88 – přední – nejdou odemknout dveře. Co s tím?

    Děkuji za vyřešení.
    Novotná

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      je nová vložka zámku. Máte asi duplikáty, které v nové vložce zámku již nefungují. NOVÝ ORIGINÁL KLÍČ. J.T.

  22. eva.pecinova napsal:

    1.)
    4. Leden 2016 (21:27)
    Opětovně – vchod č. 87, 4. patro: Při otevírání dveří od výtahu dřou dveře o podlahu. Pokusit se podlahu více zbrousit i přes větší mezeru pod výtahem. Přeci jen je to velmi nepříjemné především v nočních hodinách.

    Jak to vypadá s tímto problémem? Je již domluveno, kdo podlahu opraví?

    2.)
    Před cca. 2 měsíci jsem hlásil „hluk, rány, bouchání“ v topení. Do současné doby nebyl problém vyřešen. V jakém stádiu je řešení tohoto problému? Je již objednána specializovaná firma (když si na SBD Družba nevědí rady)?

    Martin Pecina, vchod 87

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den pane Pecino,

      1. Vrzání dveří o dlažbu bude ostraněno 15.4. nebo pokud nebude možné řešit na místě, tak totální demontáží a úpravou dveří. Bohužel nikdo nechce dlažbu brousit ani nahradit novou.

      2. Bouchání v topení je nadnesený výraz. Je to spíše cvakání, které bohužel neumí ani specializovná firma odstanit. Pouze hydraulickým vyvážením celého topného okruhu domu. Toto řeším s odbornou firmou Techmont. Budu Vás informovat.

      J.T.

      1. eva.pecinova napsal:

        1.) Děkuji za opravu, otevírání výtahu je již v pořádku.
        2.) Poprosil bych o kontakt s osobou se kterou komunikujete ohledně „bouchání“ v topení, protože to jsou opravdu rány a rád bych celou věc vyřešil do konce topné sezóny, ať se stejná věc nemusí řešit příští rok znovu.

        děkuji Martin Pecina

        1. Jaromír Topolský napsal:

          Ahoj Martine,
          vzhledem ke skutečnosti, že po celé délce stoupačky je klepání slyšet pouze ve tvém bytě, je řešení pouze radikálně vybourat všechny stropy a podlahy ve všech bytech v místě průchodu trubky. Toto bude, ale asi nereálné. Jiné řešení kromě vyčištění nepořádku po celé délce trubek ve všech průchodkách mezi patry nebo vybourání neexistuje. Nikdo to za nás nevyřeší, takže otázka. Jsou již ve všech bytech uvolněny trubky v průchodkách? J.T. SVJ STAVAŘOV

          1. eva.pecinova napsal:

            Osobně si myslím, že klepání není způsobeno špatným průchodem trubek topení mezi patry. Ovšem uznávám, že je velmi zvláštní, že klepání slyším pouze já v 4. patře. Pokusím se opětovně obejít sousedy a zjistit více.
            I přesto bych prosil tel. kontakt na osobu z Techmontu, která by o dané věci věděla více. Pokusím se mu celu věc vysvětlit.

            Děkuji Pecina

  23. eva.pecinova napsal:

    Boční vstupní dveře u vchodu čp. 87 se velmi špatně otevírají.
    Martin Pecina

  24. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodě 89 jde navíc špatně i zámek předních dveří. Klíč tam jde velmi obtížně zasunout – paní sousedce Beňové se nepodařilo odemknout vůbec.

    1. Jan Novotný napsal:

      Už je ok – něco se s tím dělo?

  25. Jan Novotný napsal:

    Dobrý den, ve vchodě 89 se nedovírají zadní dveře. K otevření stačí jen víc zatlačit 🙁 Díky za opravu.
    M. Novotná

  26. Vladimír Vaník napsal:

    Ahoj Jardo. Prosím Tě, v našem vchodě 87,nezavíraj boční dveře. Nejdou ani zamknout!

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Vlaďo,
      opraveno. Zavírá vyšším přítlakem BRANA i zamyká. J.T.

  27. pavla.tyl napsal:

    Dobrý den, chtěla jsem se pouze zeptat, zda by nebylo možné úplně dovřít (utěsnit) vikýře (výlezy na střechu), z důvodu, že jimi velmi táhne. V době chladného počasí bych to, jako obyvatelka nejvyššího patra, uvítala. Děkuji Tylchrtová_ vchod č. 91

  28. Jiří Bradáč napsal:

    Dobrý den,reaguji pouze na anketu o lavičkách okolo našeho domu.Všude kde si lavičky dali,tam lavičky ve večerních hodinách využívají bezdomovci a feťáci!!!Nastěhoval jsem se do tohoto domu za předpokladu slušného a klidného bydlení!!! Nevím proč se máme o tento klid a pohodu dobrovolně připravovat.Možná jste ještě nepochopili,že to co máme za barákem všude opravdu draze musí zaplatit!!!

  29. Radka Slávková napsal:

    Ahoj Jardo,
    vchodové dveře (pro vchod 86) se automaticky nedovírají. Je možné otevřít bez klíče.

    Díky
    R.

  30. Radka Slávková napsal:

    Ahoj Jardo,
    nefunguje otevírání vchodových dveří (pro vchod 86) bzučákem. Oprava svépomocí vydržela jen cca jeden den a problém se opakuje.

    Díky
    R.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Radko,
      je nutné zjistit, jestli je funkce poškozená i u bytů nad a pod tebou. Pokud to všem ostatním funguje, závada je na přístroji v bytě. J.T.

  31. Martin Kocour napsal:

    Dobrý den, prosím poraďte mi, na koho se mám obrátit se závadou telefonního přístoje ke zvonku uvnitř bytu.
    Předem děkuji
    Kocourová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Kocourová,
      na pana Sirůčka_91. Jistě Vám závadu odstraní montáží nového telefonku domovního zvonku.

      p.s. je to již v bytě, tedy na Vaše náklady. J.T.

  32. Martin Kocour napsal:

    Dobrý den, u bočních dveří čp.85 je rozbité Brano (dveře nedrží otevřené). Je ulomená část, která dveře zadržuje.
    Děkuji Kocourová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Kocourová,
      ramínko samozavírače GEZE objednáno včetně opravy. Je to celé vytržené, plech v rohu ohnutý a celkově s dveřmi je strašně zacházeno.

      Děkuji za info, chvilku to potrvá, předpoklad až 14 dnů.

      Jaromír Topolský, SVJ Stavařov Pce

      1. Martin Kocour napsal:

        Pane Topolský, děkuji za informace.
        R.Kocourová

      2. Jakub Hurych napsal:

        Dobrý den,
        bude s opravou samozavírače ve vchodě 85 také spojena oprava dveří ve vchodě 91?

        Děkuji,
        Hurychová

  33. Jakub Hurych napsal:

    Chtěli bychom poprosit o seřízení zavírání bočních venkovních dveří (v suterénu) ve vchodě 91. Dveře se zavírají příliš rychle a přijde nám to nebezpečné například pro malé děti. Předem děkujeme. Hurychovi

  34. karel.kroulik napsal:

    Dobrý den, nejde nám plyn. Jak dlouho?

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      info o zastávce plynu na celý týden bylo avízováno na všech dveřích.
      Plyn nepůjde do pátku !!!

      J.T.

  35. Ladislava Novotná napsal:

    Dobrý den,

    u zadních vchodů probíhají stavební práce. O co konkrétně jde? Ptám se s ohledem na to, že už jsou u mého sklepa.
    Děkuji za odpověď.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Novotná,
      jedná se o výkopové práce pro nové plynové vedení. J.T.

  36. Tomáš Hofman napsal:

    Dobrý den, jak náročné by bylo nechat na křižovatku s ulicí Studentská zrcadlo? Doprava občas není vidět, jak podél ulice parkují auta.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Tomáši,
      náročné to asi nebude, ale není to v obecném zájmu všech obyvatel našeho BD, proto nelze platit ze společného fondu.

      p.s. Navrhnu dopravnímu odboru Pce.
      J.T.

      1. Jan Novotný napsal:

        V nědávném zpravodaji obvodu byl článek o tom, jak se má celá studentská ulice předělávat. Chystají se tam i nějaké ostrůvky uprostřed vozovky. Možná by se nejdřív chtělo kouknout na ty plánky.

        1. Tomáš Hofman napsal:

          Našel jsem tento článek:
          http://www.pardubice.eu/urad/mestske-obvody/mestsky-obvod-pardubice-ii-polabiny-cihelna/informace-obcanum/program-regenerace/popisy-akci/studentska/

          Pokud budou vznikat nová parkovací místa jinde, nebude to nutné. Uvidíme, jaký bude výsledek.

          Díky, TH

  37. Martin Kocour napsal:

    Dobrý den, mám dva dotazy. Všimla jsem si, že je v malé sušárně čp. 85 již delší dobu pračka. Je k užívání všemi nájemníky? Občas slyším, že se v ní pere. Dříve býval v místnosti sešit, kam se praní zapisovalo.
    Druhý dotaz se týká také sušárny. Mohl by se úklid paní ukízečky rozšířit i na tuto místnost? Je tam velmi špinavá podlaha.
    Děkuji za odpověď
    R.Kocourová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Kocourová,

      dovoluji si Vám sdělit, že jsem byl informován o umístění pračky v prádelně již paní Kalousovou a již jsem upozornil p. Škopa, že bude hradit celou spotřebu vody.
      Pro obyvatele garsonek by bylo vhodné přebudovat prádelnu pro umístění á 5 praček s odpadem a samostatným přívodem elektřiny s měřením. Vana s tekoucí vodou ve žlabu již není moc důstojný prostor pro 21. století. 🙂

      Uklid v prádelnách a sušárnách je pouze na uživatelých těchto prostor, ale po projití a zjištění hrozného stavu, zadám úklid alespoň jednou za 14 dnů v sušárnách a prádelnách.

      p.s. neznamená to, že uživatelé tam již nesetřou podlahu. Děkuji.

      Jaromír Topolský, SVJ

  38. Marie Hebká napsal:

    Dobrý den, ve vchodě 85 nelze zavřít vchodové dveře. Zůstávají otevřené po celou noc. Děkuji Hebká

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hebká, toto není závada, ale funkce dveří. Někdo pouze odblokoval pojistku v zámku. „Opraveno“ za 2 vteřiny přepnutím na aktivaci zámku. Ukáži osobně funkci zámku až se uvidíme. 🙂

      p.s.INFO PRO OBYVATELE:

      NEPŘÍPÍNEJTE TUTO POJISTKU U VCHODOVÝCH DVEŘÍ DO POLOHY TRVALE OTEVŘENO!!! DĚKUJI Jaromír Topolský

  39. Petr Tvrdík napsal:

    Chtěl bych nahlásit závadu nezavírají přední vchodové dveře čp 88

  40. Ladislava Novotná napsal:

    Dobrý den, můžete mě navést jak naladit HBO? Měl jsem na TV hlášení naladit podle Skylink, ale moc tomu nerozuimím. Děkuji

  41. Jan Novotný napsal:

    Ve vchodě 89 je možné otevřít přední dveře bez klíče. Asi nefunguje správně západka.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Honzo,
      toto je standardní funkce zámku (odblokování západky). Pro zpětně blokování zámku stačí nastavit drobnou přepínací páčku v těle zámku (při otevřených dveřích na zámku ovladáné cívkou) na druhou stranu.

      Jaromír Topolský

  42. hela.karel napsal:

    Dobrý den topení už jde děkuji Puhlovská

  43. Jiří Bradáč napsal:

    Dobrý den,stále někdo ze spolubydlících nechává pravidelně otevřené dveře u bočního vchodu č.85 a to v denních i nočních hodinách! Prosím zavírejte za sebou dveře a chraňte náše zdraví i majetek. Děkuji Bradáč

  44. karel.kroulik napsal:

    Několikrát týdně vypadávají HD programy. Podle mne při dešti zkratuje jistič. Je to škoda, protože jinak obraz perfektní.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den pane Kroulíku,
      systém STA satelitního HD příjmu potřebuje kvalitní signál, proto při velké oblačnosti signál slábne, dekodér má zahlcen datový tok a není shopen správně fungovat. Obraz se proto rozpadá. Musel jsem omezit 2 programy AXN a Retro music. Při skutečně velké oblačnosti je signál natoli slabý, že celý systém vypadne. Systém funguje bezvadně při počasí bez hustých mraků na obloze. Děkuji za pochopení.

  45. vanik87 napsal:

    Dobrý den.
    Opět nejdou HD programy.

  46. olda.malek napsal:

    Dobrý den.
    Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nenašel klíče od auta. Syn je postrádá. Předem děkuju za každé info.
    S pozdravem Málek.

  47. iva.44 napsal:

    Zdravím vás!Odpověď mi stačí a děkuji za ni.K.

  48. iva.44 napsal:

    Dobrý den!Reaguji na připomínku p.Hrdé k prořezávání dřevin kolem našeho domu.Mám totiž dojem,že k prořezání keřů kolem našeho vchodu č.85, vůbec nedošlo!!A to nejen u bočního vchodu od popelnic,tak ani zezadu a druhé strany domu.Proč byl náš vchod opomenut? Děkuji za odpověď.Kalousová.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Kalousová,
      zakázka na prořezání stromu a obnovu slepého ramene vedle našeho BD je přesně daná projektem a netýká se vůbec keřů kolem našeho domu. Zlatý déšť i pichlavé keře u popelnic jsem prořezal osobně, už jsem se na to nemohl dívat!!! Při likvidaci větví pracovníci odvezou i zbytky keřů.
      Doufám, že stačí jako odpověď. Jaromír Topolský

  49. Alena Hrdá napsal:

    Ten, kdo prořezával keře Zlatého deště, mohl vyříznout z posledního
    keře směrem ke kontejnerům už dost silný kmen černého bezu.
    Proti vchodu s květináči nemusel být komplet vyřezán keř.
    Na vykácené stromy se budeme dívat až do září 2015.
    A dost pochybuji o tom, že dřevaři odklidí vyřezané větve zlatého
    deště. Hrdá

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hrdá,
      na něco se ptáte nebo něco řešíte? Pochybnosti prosím tady nezveřejňujte. Web je určen pouze pro konkrétní požadavky obyvatel. Vaše zpráva nemá rámec požadavku, proto bude v nejbližších dnech vymazána. Děkuji za pochopení. Jaromír Topolský

  50. Radka Slávková napsal:

    Ohlašuji rozbitou spodní lištu vchodových dveří u bočního vchodu čp 86 a dále vypínač u sklepních prostor( před prvním sklepem vpravo). Slávková

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den pane Kroulíku,
      nejde pouze NOVA HD a HBO. Pracujeme na tom. Děkuji za info. J.Topolský

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      dnes 12.3.2014 byla realizována oprava příjmu HD programů. Máte na STA v DVB-C modulaci jeden dáreček ve formě nového HD programu HBO COMEDI. Děkuji za Vaše reakce ke kvalitě a rozsahu programů ZDARMA.

      Jaromír Topolský, SVJ

  51. Jan Novotný napsal:

    Dobrý večer, ve vchodě 89 nedovírají přední vstupní dveře. Bylo by možné to seřídit? Díky moc.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Honzo, děkuji za info. Zítra dne 11.3. v 8.00hod přijede technik SULKO závadu dovírače odstranit. J.Topolský

      Dnes 11.3. OPRAVENO. J.T.

  52. mudr.jaroslava.petrova napsal:

    Dobrý den,

    dle požadavku nahlašuji nefunkční příjem HD programů – nejdou vůbec nebo se sekají tzn. nefunkční. Problém nyní trvá cca 14dní. Problém se opakuje.

    Prosím o informaci:
    – kdy byl problém nahlášen
    – kdy bude vyřešen

    Je možné zde vypublikovat smlouvy mezi SVJ, případně držstvem a poskytovatelem služeb? Poskytovatel musí být vázán nějakou reakční dobou, dobou na opravu atp.

    Děkuji,

    Petrová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      Vážená paní MUDr. Petrová,
      dovoluji si Vám sdělit, že o termínu reakce na závadu nemůže být ani řeč. Závada byla písemně přijata dne 4.3. v 9.35hod a zítra 5.3. se již pracuje na její odstranění! Myslím, že za reakci by měla být SVJ pochválena.

      Děkuji za nahlášení závady.

      Jaromír Topolský, SVJ Stavařov

      1. mudr.jaroslava.petrova napsal:

        Dobrý večer pane Toposlký.

        Píši za matku.

        Dnes jsme přeladili jednu tv a stále je nefunkční HBO a Travel Channel v CZ bez zvuku.

        Přečtěte si dobře co jsme v minulém příspěvku psali prosím. Je zde uvedena reakční doba poskytovatele služeb, tzn. společnosti, která SVJ zprostředovává kabelový příjem, nikdo nemluvil o vás nebo družstvu. Reakční doba na odstranění závad je snad standartní součást smluv (SLA atd), jestli se nemýlím. Je tedy možné do nich nahlédnout?

        Chápu, že jste asi vytížen a oceňuji co děláte pro SVJ, ale nechci, aby rodiče platili za nefunkční služby.

        Díky.

        S.Petr

        1. Jaromír Topolský napsal:

          Dobrý den pane Petře,

          stále se na závadě pracuje, nefunkční je pouze HBO a TRAVEL CHanell CZ.
          Bohužel společnost poskytující služby je z Lucemburska. Žádná smlouva neexistuje, technická podpora je nedostatečná a pouze na http://www.skylink.cz Poskytovatel vůbec nekomunikuje a platba probíhá na Lucemburský účet !!!
          Uvažuji, že to přeladíme jinam.

          Služby jsou pro obyvatele domu ZDARMA !!!
          Rodiče neplatí za žádnou službu spojenou s příjmem HD programů.

          J.Topolský, SVJ

        2. Jaromír Topolský napsal:

          Dobrý den,
          dnes 12.3.2014 byla realizována oprava příjmu HD programů. Máte na STA v DVB-C modulaci jeden dáreček ve formě nového HD programu HBO COMEDI. Děkuji za Vaše reakce ke kvalitě a rozsahu programů ZDARMA.

          Jaromír Topolský, SVJ

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      dnes 12.3.2014 byla realizována oprava příjmu HD programů. Máte na STA v DVB-C modulaci jeden dáreček ve formě nového HD programu HBO COMEDI. Děkuji za Vaše reakce ke kvalitě a rozsahu programů ZDARMA.

      Jaromír Topolský, SVJ

  53. Alena Hrdá napsal:

    Vlevo od okna kanceláře je už déle než týden nepořádek z vyhozené
    omítky a plastů po výměně oken. Nájemník zapoměl požádat řemeslníky,
    aby po sobě uklidili vyhozený odpad. Hrdá

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hrdá,
      děkuji za info, dnes jsem informoval pana Pecinu_87, aby sjednal nápravu a zajistil úklid po instalaci jeho oken.

  54. Alena Hrdá napsal:

    Bylo by vhodné vyvěsit ve vchodech na nástěnku tabulku, do které by
    paní uklizečka napsala datum, kdy uklízela. Podle informace z výroční
    schůze se má uklízet jednou týdně v přízemí a jednou za čtrnáct dnů
    na patrech. Už déle než rok tato informace neplatí. Hrdá

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hrdá,
      uklizečka bohužel ukončila svoji činnost. Na nástěnce již tabulka s podpisem uklidu byla, tak to znovu obnovíme s nástupem nové pracovnice.
      Topolský

  55. Alena Hrdá napsal:

    Komu platíme každý měsíc za úklid? Od srpna minulého roku úklid
    nestojí za nic! Buď se neuklízí vůbec nebo se uklízí tak, že
    zůstává zašlá špína, viz. schody do prvního patra.
    U výtahu v 91 opadává omítka.
    Před garáží u vchodu 91 se propadává chodník.
    U dveří jenoho zadního vchodu někdo skladuje klacky, nevypadá to
    pěkně, skládka u vchodu. Hrdá

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hrdá,
      1. opadávající výmalbu přijímám jako reklamaci, která bude tento týden vyřešena v rámci reklamačního řízení s malíři.
      2. poškozený chodník bude opraven podsypem.
      3. klacky u dveří hromadí pejskaři. Nevím jak to řešit.
      4. uklid zajišťuje pí. Pospíšilová vchod 88. Zatím to je první reklamace, budu ji informovat o nedostatcích.

      Děkuji za info.

      Jaromír Topolský

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hrdá,
      dovoluji si Vám sdělit, že na základě Vašeho upozornění byl chodník i opadávající omítka již 12.9. opravena.

      Děkuji za info.
      Jaromír Topolský, SVJ Stavařov Pce.

  56. danuna40 napsal:

    Dobry den,kdypak zacnou fungovat HD programy?D.Stehlikova

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Dani,
      už to běží. J.T.

  57. p.dubanek napsal:

    Dobrý den, komu není lhostejné okolí domu, navrhuji, aby když se mohou strhávat neodsouhlasené peníze ( na schůzi vlastníků) na rekonstrukci výtahů někdy v budoucnu, z této částky byl vyčleněn zlomek na úpravu v zadní části k slepému rameni. Tzn drobné prořezání křovin eventuelně odstranění drobných náletů atd.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Pavle,
      jsem velice potěšen tvoji aktivitou, ale nerozumím potřebě finančních prostředků?
      Myslím, že úpravu okolí našeho domu zajistí pár ochotných obyvatel včetně mne a tebe, kteří za pomoci nůžek a pil keře ZADARMO prořežou. Tato standardní údržba bohužel cizího pozemku je možná pouze brigádní formou obyvatel a nelze na ni vyčlenit prostředky ze společného finančního fondu.
      Dále není potřeba podsouvat nepravdy, které vytvářejí dojem plýtvání společnými prostředky. Ostatně na trasparentním účtu má každý možnost kontrolovat všechny vynaložené finance.
      http://www.rb.cz/firemni-finance/transparentni-ucty/?tr_acc=vypis&account_number=6731238001
      Při zadávání plateb v textu podrobně rozepisuji účel vynaložených prostředků. Ani pokladna není vyjmuta a probíhá na účtě prostřednictvím výpisu platební karty. Cena za přichozí platbu byla RB privátně snížena na 1,- KCZ!
      *** TRANSPARENTNĚJŠÍ HOSPODAŘENÍ MI NENÍ ZNÁMO ***
      Jaromír Topolský, předseda SVJ, 777 600 303

      1. Jan Novotný napsal:

        Až se vrátím z dovolené, rád přiložím ruce k dílu. S prací problém nemám.

  58. Jiří Bradáč napsal:

    Dobrý den,asi před týdnem mně přestal fungovat zvonek a domácí telefon.Děkuji Bradáč

    1. Jan Novotný napsal:

      Tato otázka se tu vyskytla už 4. ledna 2013 a p. Topolský odpověděl takto:

      „Dobrý den pane Kocoure, pokud závadu mají i spolubydlící pod Vámi, tak je závada ve zvonkovém tablu a bude to řešit samospráva. Pokud se projevuje závada pouze u Vás, je vadný telefon ve Vašem bytě. Oprava jde již na Váš účet. Pan Sirůček_91 Vám jistě za mírný poplatek závadu odstraní. Prosím o info kde se závada projevuje. Děkuji Topolský“

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      upozorňuji, že závady domácího telefonu je nutno řešit opravou ve své režii.
      Na tyto opravy v bytech nelze vydat prostředky ze společného pěněžního fondu.
      To lze pouze v případě vadného zvonkového tabla nebo poškození společné kabeláže.
      J.T.

  59. Hebkam napsal:

    Dobrý den, prosím o informaci k malování ve vchodě č. 85. Bude se malovat i na jednotl. poschodích? A kdy, aby se přípradně vyklidila chodba. Děkuji.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hebká,
      vyšší patra se nebudou malovat, maluje se pouze sklepní prostor, sušárny + kolárny po výměně oken. Dále budou osazeny nové plechové rohy v exponovaných místech častého poškození omítky.

      J.T.

  60. danuna40 napsal:

    Zdravim,asi od nedele nejdou nektere HD programy.Stehlikova

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Dano,
      pracuji na tom. Platím to již na celý rok, aby nedocházelo k výpadkům
      u SKYLINK. Dekódování HD programů bude obnoveno do 3 dnů.
      J.T.

  61. Jan Novotný napsal:

    Zdravím, ve vchodě 89 máme v přízemi a ve sklepě na zemi docela nepořádek. Na první pohled se tam už nějakou dobu neuklízelo, tak jsem kouknul na papír se záznamy o úklidu a poslední úklid byl proveden 27.3., což už je bezmála měsíc.

    Je nějaký problém s úklidovou firmou Marry & Popp’s Agency? Asi mi nedělá problém tam pro jednou uklidit sám, ale když už si to platíme …

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Honzo,
      potvrzuji, že firma přestala uklízet k 31.3. Bohužel, až od tohoto týdne nastupuje nová uklizečka. První úklid pátek ráno 26.4. J.T.

  62. hrdyjos napsal:

    Vchod 91:
    Opět zůstávají otevřené boční dveře. Trvá to déle než týden.
    Hrdá

  63. aneta napsal:

    Dobry den. Vchod 91 opet nedoviraji dvere do sklepu. Ale zase nebouchaji :-).

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, bohužel toto opravit nelze. Olej při nízké teplotě zhoustne a způsobí nedovření. Dveře jsou nasteveny, aby nebochaly při dovření na provozní venkovní teplotu 0- x. J.T.

  64. Jan Novotný napsal:

    Dnes jsem volal na havarijní linku Družby aby ve vchodě 89 prověřili případný únik plynu. Zdálo se mi ráno, že je cítit – o výsledku budu informovat sem.

    1. Jan Novotný napsal:

      Byl tu technik z Družby – přeměřil vedení plynu a žádný únik se nepotrvrdil.

      1. Jaromír Topolský napsal:

        Ahoj Honzo, děkuji za info. Jakékoliv podezření na unik plynu hlaste ihned na SBD Servis.
        J.T.

  65. hrdyjos napsal:

    Úklid 91:
    Na chodbě směrem k velké sušárně, za zamčenými dveřmi,
    se vůbec neuklízí. Paní uklizečka to nemá ve smlouvě? Hrdá 20.1.2013

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den,
      pochopitelně, že to má ve smlouvě a již je informována o úklídu v uzamčeném prostoru. Děkuji za info. J.T.

  66. kocour.martin.pce napsal:

    Dobrý den, hlásím závadu na komunikačním zařízení u zvonků, kdy není v bytě slyšet osoba, která zazvoní a mluví u hlavního vchodu č. 85. Opačným směrem je přístroj funkční. Při zazvonění nezbývá nic jiného než jít na balkon a křičet dolů. Obávám se, že pokud je podobná závada i v bytech s balkony směrem do lesíka, nezbývá jejím obyvatelům jiná možnost než běžet dolů, v horším případě vpustit osobu dovnitř, aniž by věděli o koho se jedná!
    Děkuji M.Kocour

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den pane Kocoure, pokud závadu mají i spolubydlící pod Vámi, tak je závada ve zvonkovém tablu a bude to řešit samospráva. Pokud se projevuje závada pouze u Vás, je vadný telefon ve Vašem bytě. Oprava jde již na Váš účet. Pan Sirůček_91 Vám jistě za mírný poplatek závadu odstraní. Prosím o info kde se závada projevuje. Děkuji Topolský

  67. hrdyjos napsal:

    Uklid – vchod 91.
    Naposledy se uklízelo 8.11.12! Před mytím se nezametá, smetí je nahrnuto
    do rohů u schodů! Pod rohožkami, v rozích a za stoupačkami není uklizeno. Pavučiny, které visí ze schodů, také nikdo neuklízí. Nevím, proč bychom měli přispívat na takový úklid!
    2.1.2013 Hrdá

  68. Epsteinovajitka napsal:

    Dobrý den, chtěla bych nahlásit závadu. Dveře do domu č.91 u vchodu do sklepů nesnesitelně bouchají. Děkuji Epsteinová

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Epsteinová,
      děkuji za info, závada byla odstraněná 24.12. v 10.15hod.

  69. Jaromír Topolský napsal:

    Ahoj Honzo, děkuji za info, snížení teploty má vliv na dovření dveří. Někdy je lepší je seřídit na razantní uzavření/bouchnutí. Je jistota, že se dovřou za každých podmínek. Ihned opraveno 7.12. v 8.35hod.

    p.s. SDĚLENÍ O ZÁVADÁCH V DOVÍRÁNÍ DVEŘÍ JSOU VELMI DŮLEŽITÁ PRO ZAMEZENÍ
    KRÁDEŽÍ V BD !

  70. aneta napsal:

    Dobrý den.
    Dveře do sklepů v 91 zase nezavírají na západku a jdou otevřít bez klíče.
    Nolde

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den, děkuji za info, snížení teploty má vliv na dovření dveří. Někdy je lepší je seřídit na razantní uzavření/bouchnutí. Je jistota, že se dovřou za každých podmínek. Ihned opraveno 7.12. v 8.30hod.

      p.s. SDĚLENÍ O ZÁVADÁCH V DOVÍRÁNÍ DVEŘÍ JSOU VELMI DŮLEŽITÁ PRO ZAMEZENÍ
      KRÁDEŽÍ V BD !

  71. Jan Novotný napsal:

    Tohle bych si tipnul není záležitost samosprávy, ale můžete stížnost podat i sám. Nedával bych tomu, nicméně, moc velkou šanci – bude to jen zdlouhavé a marné popotahování s úřady.

    Soukromě mě současná situace i docela vyhovuje – pravda, mám starou plečku, ale zase je tu daleko víc parkovacích míst (poté, co jsme se naučili správně parkovat 🙂 ) než tu bylo dřív. Přiznejme si, že v době, kdy mají rodiny dvě i tři auta je tohle už nezbytnost.

    Běže se kouknout, jak se parkuje v Polabinách 3 v ulici Družby. Oproti nim se tu máme naprosto parádně!

  72. Jaromír Topolský napsal:

    Dobrý den pane Nolde, jazylka zámku u bočních dveří 91 z důvodu skřížení dveří v rámu již nezapadne a proto dveře zlobí. Je objednaný technik, který přijede do 14 dnů.

    HLAVNÍ VCHOD 85:
    Dále je poškozena vložka zámku u hlavního vchodu 85, proto je zamykání odblokovano, aby se šlo dostat do vchodnu. Vložka zámku objednána s 10 denní dodací lhůtou. Topolský

  73. Hebkam napsal:

    Chtěla jsem se jen zeptat, zda bude nějak řešen úklid v sušárnách ve vchodě č. 85. Ke konci minulého roku jsem ještě hlavní sušárnu č. 1 – uklidila vč. oken, vany, odtoku i lingustry, teď už je zde potřeba znovu alespoň vytřít. Když najdu místo na pověšení svého prádla, najdu jej většinou shrnuté na jednu stranu šňůry ještě vlhké. I sušák, (sice starý a trochu polámaný, který zde mám), je většinou obsazen. Tento týden, jsem šla tedy do sušárny č. 2, kde jsou sice natažené šňůry, ale není zde uklizeno vůbec radiátor, okna všechno je špinavé, hodil by se sem i starý stůl na odkládání prádla a kolíčků. Navíc zde je radiátor nastavený na č. 1 – není to teplota na sušení. Určitě kdyby zde bylo uklizeno, bylo by zde také plno. V současné době na tom zdravotně nejsem nejlíp, takže to tam uklízet nemohu. Děkuji za odpověď. Hebká

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Dobrý den paní Hebká, pořádek v sušárnách je nutno udržovat vlastními silami. Čekal jsem na zájem ze strany uživatelů bytů vchodu 85 o sušení v sušárně č.2, proto nyní po vznesení požadavku bude proveden základní uklid na náklady SVJ Stavařov a nastavení teploty pro sušení na 3 stupeň. Topolský

  74. Jan Novotný napsal:

    Chci se zeptat, jestli by nebylo možné do každého vchodu dát smeták a hrablo, podobně jako to bylo v minulém roce. Ve vchodu 89 jsem žádný smeták nezaznamenal a schody jsou často plné sněhu. Klidně si to rádi odhrabeme, ale aktuálně není čím. Místy je to o zlomení nohy.

    1. Jaromír Topolský napsal:

      Každý vchod byl vybaven smetákem a hrablem, ale příslušenství se ztrácelo. Pokusím se něco nakoupit za slušnou cenu a umístit do uzamčených prostor pod schody. Topolský

    2. Jaromír Topolský napsal:

      Ahoj Honzo, každý vchod byl na náklady SVJ Stavařov vybaven smetákem a hrablem na sníh. Topolský

      1. Jan Novotný napsal:

        Díky, však už jsem taky poctivě zametal a odhraboval, dokud byl ještě sníh.

Napsat komentář